حاله من ناخوشه.....


فقط تو

دوستدار شما رضا ایدیسون

من از اینکه از تو دروغی شنیدم به این حالو روزو به این شک رسیدم  تو اما که انگار بهونت همین بود

گذشتی چه اسون چه اسون چقدر زود

نگاه کن ببین حاله من ناخوشه  جدایی چه اسون منو میکشه

خاطراتم باهات کنارم نشسته  یه سایه به جات

نگاه کن ببین حاله من ناخوشه جدایی چه اسون منو میکشه!!

نگاه کن ببین بی تو حالم بده نمیای به خوابم دیگه سرزده منت میزنم تو دلت با منه

میدونم کیه که ما رو چشم زده نگاه کن ببین حاله من ناخوشه جدایی چه اسون منو میکشه منو میکشه خاطراتم باهات

کنارم نشسته یه سایه به جات  یه سایه که شکلش شبیه منه که تنهاییمو بهم میزنه

منو میکشه خاطراتم باهات

کنارم نشسته یه سایه به جات!!!!!!!!!!!!!!!     



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 28 / 3 / 1392 23:27 |- دخترکه تنها -|

ϰ-†нêmê§